E.R.Y S.T.O.R.Y
Disclaimer

Hye !


Entries About Linkies Stuff


Cbox

Put your CBOX codes here!

Credits

Template: Siti Aisyah
Template: Nurul AtiQah
Others:    

After SPM

Welcome to my blog again . Actually tak ada topik pun nak story . DIsebabkan tengah bosan apalah benda yang boleh dibuat . Kalau hari-hari makan tidur parah la juga nanti . Aku ke mana badan pun kemana . Alih-alih sihat walafiat je nanti .

Back to the main topic . What is my plan after SPM ? What should I do ? Lepas SPM ni seriusly aku tak tahu nak buat apa . Ramai rakan-rakan seperjuanganku semasa SPM lalu dah sibuk dengan aktiviti masing-masing . Ada yang bekerja , ada yang balik kampung dan ada juga yang macam aku . Happy ! Ingatkan aku sorang je still goyang kaki membesarkan badan . Ada juga teman . HOHO !

Dulu sebelum SPM kemain lagi plan macam-macam . Apa nak buat lepas SPM . Nak kerja lah, nak buat itu lah , inilah . Macam-macam . Ni ha dah habis SPM apa nak buat ? Buntu hokayy ! Duduk rumah macam anak dara sambil layan perasaan . Tunggu orang masuk meminang . ehhh ! =,="

So, on next year maybe bermulalah perjalanan aku sebagai seorang lepasan SPM . Dah lepasan ke ? Result pun tak keluar . Ada cuti 7bulan ni macam-macam boleh buat . Dalam kepala aku nak bercutii ! Indahnya dunia ! kemain . 

Cuti sekolah ni jugak kenalah teman mama aku pi rumah orang kahwin . Saudara mara kahwin lagi . Today ada pergi rumah wedding . Penat huuuh ! Kalah orang yang kahwin . Bila la turn aku nak naik pelamin . Nak anak boy ! Girl tak comeyy . XOXO =)


#my blog jadi ikut writer nak tulis apa .